Legjobb ingatlan hirdetés szöveg, ami tényleg hatásos

Csaladihazak.hu // 2017.09.01
Profi képek, jól megírt szöveg, csomó helyre feltöltve és senki meg se ugatja. Erre meg jönnek az érdeklődők, mint a hunok. Ha nem velem történik, el se hiszem!

Hihetetlen, de a szövegíró is ember, és néha előfordul, hogy meghirdeti eladó sorba került házát - amit természetesen oly nagyon megszeretett.

A hirdetési szöveg megírásához pedig felhasznája legjobb képességeit, minden tudását, tapasztalatát, majd feltölti ingatlanhirdetését a legmenőbb oldalakra.

Majd várja a kapást.

Várja a kapást.

Tovább várja a kapást.

És hetekig semmi.

A hirdetés egyre hátrébb és hátrébb kerül a sorban, a helyzet egyre reménytelenebbé válik.

"Ami nem sikerül elsőre, majd sikerül másodjára, elvégre az ingatlan hirdetés nem ejtőernyős ugrás, amit az ember, ha elront, nincs lehetőség javítani." - gondolja magában.

Emberünk ezért újra nekifut, nem adja fel: "Majd most, jobb lesz." - gondolja és megint nekilát.

Igen ám, de egy sürgős ügy elszólítja, mielőtt még alaposabban, még jobban átdolgozhatná hirdetését.

Gyorsan végeznie kell, így aztán csak annyi ideje van, hogy az alábbi kötelező adatok kerüljenek bele az ingatlanos apróhirdetésbe:

  • "Dél-kelet magyarországi városban" három szobás családi ház eladó
  • 113 négyzetméter ház
  • 908 négyzetméter telek
  • 3 szoba
  • 21 M irányár

És íme, itt az a világbajnok ingatlan hirdetési szöveg, amit mintegy 20 másodperc alatt villámgyorsan begépelt, amire aztán úgy ugrottak az érdeklődők, mint migránsok a kerítésre, még hetekkel a hirdetés megjelenése után is:

"Jó ház, jó helyen, jó áron eladó." - ennyi.

Nem volt egyetlen egy fénykép sem feltöltve a házról se kint, se bent, sehol semmi. Természetesen az ingatlanosok is jöttek, de szép számmal jelentkeztek az érdeklődők is a ház bővebb leírása iránt kérdezősködve.

Összehasonlításképpen: míg a tökéletes ingatlan hirdetésre két hónap alatt összesen hárman érdeklődtek, addig erre hatan-nyolcan hetente!

Nem is telt bele sok idő - mindennel együtt két hónap -, és elkelt a ház.

Ingatlaneladás

Mi ebből a tanulság?

1, Az ingatlan hirdetési szöveg akkor jó, ha személyes érdeklődésre késztet.

2, A teljesség kerülendő. Ha mindent megtud az érdeklődő a hirdetésből, semmi oka, hogy felhívjon.

3, Adjunk teret a személyes kíváncsiságnak, amit csak közvetlenül tőlünk szerezhet meg.

4, Próbálkozzunk így is, meg úgy is. Elvégre az ingatlan hirdetés nem ejtőernyős ugrás...

Csaladihazak.hu
Kövessen minket:

Facebook gomb
MTI hírfelhasználó